Gå til sidens indhold

Information

Telefontiden er lukket fra og med fredag den 20. december 2024 indtil den 7. januar 2025

Manglende bekræftelse

Kategori Nummer Dato Selskab Resultat
Manglende bekræftelse 2013-0289
Klageren bestilte før påstigning en SMS-billet, men valgte at stige på metroen inden hun modtog den endegyldige billet. klageren modtog aldrig SMS-billetten på grund af manglende bekræftelse.
25. april 2017 Metro Service Trafikvirksomheden medhold
Manglende bekræftelse 2015-0098
Klageren bestilte flere sms billetter, en billet via applikation og et klippekort via applikation, men ingen af disse blev leveret til klageren, der heller ikke blev debiteret herfor.
15. december 2015 Metro Service Trafikvirksomheden medhold
Manglende bekræftelse 2013-0070
Klageren bekræftede ikke købet inden for fristen på 1 minut og modtog aldrig billetten.
27. juni 2013 Metro Service Trafikvirksomheden medhold
Manglende bekræftelse 2012-0229
Billetten ikke bekræftet inden for tidsrammen.
18. februar 2013 Metro Service Trafikvirksomheden medhold
Manglende bekræftelse 2012-0029
SMS-billet ikke bekræftet inden for tidsfristen. Klagrens forklaring om at chaufføren godkendte billeten ikke lagt til grund
18. september 2012 Movia Trafikvirksomheden medhold
Manglende bekræftelse 2012-0084
Billet ikke bekræftet indenfor tidsrammen. Klagerens nummer spærret på grund af misbrugsmistanke.
18. september 2012 Metro Service Trafikvirksomheden medhold
Manglende bekræftelse 2011-0276
Manglende bekræftelse af sms-klip inden for tidsfristen.
26. marts 2012 Metro Service Trafikvirksomheden medhold