Manglende bekræftelse
Kategori | Nummer | Dato | Selskab | Resultat |
---|---|---|---|---|
Manglende bekræftelse |
2013-0289
Klageren bestilte før påstigning en SMS-billet, men valgte at stige på metroen inden hun modtog den endegyldige billet. klageren modtog aldrig SMS-billetten på grund af manglende bekræftelse. |
25. april 2017 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Manglende bekræftelse |
2015-0098
Klageren bestilte flere sms billetter, en billet via applikation og et klippekort via applikation, men ingen af disse blev leveret til klageren, der heller ikke blev debiteret herfor. |
15. december 2015 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Manglende bekræftelse |
2013-0070
Klageren bekræftede ikke købet inden for fristen på 1 minut og modtog aldrig billetten. |
27. juni 2013 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Manglende bekræftelse |
2012-0229
Billetten ikke bekræftet inden for tidsrammen. |
18. februar 2013 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Manglende bekræftelse |
2012-0029
SMS-billet ikke bekræftet inden for tidsfristen. Klagrens forklaring om at chaufføren godkendte billeten ikke lagt til grund |
18. september 2012 | Movia | Trafikvirksomheden medhold |
Manglende bekræftelse |
2012-0084
Billet ikke bekræftet indenfor tidsrammen. Klagerens nummer spærret på grund af misbrugsmistanke. |
18. september 2012 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Manglende bekræftelse |
2011-0276
Manglende bekræftelse af sms-klip inden for tidsfristen. |
26. marts 2012 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |