Andet (mobilprodukter)
Kategori | Nummer | Dato | Selskab | Resultat |
---|---|---|---|---|
Andet (mobilprodukter) |
2017-0147
Klageren havde købt billet i Midttrafiks mobilapplikation, som ikke er gyldig i Arrivas tog. |
19. september 2017 | Arriva Tog (nu GoCollective) | Trafikvirksomheden medhold |
Andet (mobilprodukter) |
2016-0172
Klageren købte billet med Midttrakfiks App, som ikke var gyldig i Arriva-tog. Det fremgik tydeligt af billetapplikationen at den ikke kan bruges i DSB og Arriva tog. Ikke medhold. |
6. december 2016 | Arriva Tog (nu GoCollective) | Trafikvirksomheden medhold |
Andet (mobilprodukter) |
2014-0288
Klageren troede han kunne rejse gratis med metroen på sin fødselsdag efter SMS fra DSB S-tog om at han kunne rejse gratis. Dissens |
5. maj 2015 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Andet (mobilprodukter) |
2014-0071
Klageren stod på perronen og ventede på at kunne godkende købet af en SMS-billet, da hendes 4-årige datter løb ombord på metroen, hvorfor klageren var nødt til at følge efter, uanset at hun ikke hade godkendt den endelige SMS-billet. Klageren ikke medhold. |
17. juni 2014 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Andet (mobilprodukter) |
2013-0376
Ikke forevist gyldig rejsehjemmel. Klageren har opgivet divergerende oplysning om, at hun havde glemt periode- eller rejsekort. Ønskede kontrolafgift nedsat til 100 kr. i lighed med glemt abonnementskort. Klageren havde ikke gyldig periodekort for tidspunktet for kontrollen, og havde ikke foretaget check ind på sit rejsekort. Klagerens tilfælde ikke omfattet af bestemmelsen i Metros rejseregler om nedsættelse af kontrolafgift. |
3. april 2014 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |