Forkert bestilling af billet, som systemet ikke kunne forstå
Kategori | Nummer | Dato | Selskab | Resultat |
---|---|---|---|---|
Forkert bestilling af billet, som systemet ikke kunne forstå |
2020-0220
Kontrolafgift for rejse uden billet. Klageren havde flere gange forsøgt at købe en sms-billet ved at indtaste stoppestedsnavnet og antal zoner, men systemet forstod ikke hans bestilling, fordi der manglede et komma. Selv om det var forståeligt, at klageren indtastede stoppestedsnavnet uden komma, fastholdt ankenævnet kontrolafgiften, fordi han ikke havde udfoldet bestræbelser på at skaffe gyldig rejsehjemmel på anden vis. |
12. marts 2021 | Movia | Trafikvirksomheden medhold |
Forkert bestilling af billet, som systemet ikke kunne forstå |
2015-0055
Klageren modtog ikke SMS-billet, da han bestilte denne ved at besvare en tidligere modtaget SMS-billet. Klager ikke medhold. |
23. juni 2015 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Forkert bestilling af billet, som systemet ikke kunne forstå |
2012-0279
Forkert bestilling af SMS-klip, som systemet ikke kunne forstå. |
3. december 2012 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |