Gå til sidens indhold

Information

Telefontiden er lukket fra og med fredag den 20. december 2024 indtil den 7. januar 2025

Sekretariatet

Der er knyttet et sekretariat til ankenævnet. Sekretariatet besvarer skriftlige og telefoniske henvendelser om en klagesags behandling og om nævnspraksis. Sekretariatet forbereder klagesagerne til brug for ankenævnets behandling, og de deltager på ankenævnets møder uden stemmeret. Endelig udsender sekretariatet de endelige afgørelser til parterne og opdaterer hjemmesiden.

Sekretariatet:

Betina Johansen, sekretariatschef, cand.jur. 

Louise Worre Beuchert, cand.jur.

 

Du skal altid først kontakte den trafikvirksomhed, som du har oplevet et problem med, og fået et svar fra dem, før du indsender et klageskema til ankenævnet eller skriver til sekretariatet.

Sekretariatets e-mail/contact info: mail@abtm.dk

Telefonisk åbningstid tirsdag kl. 09:30 -11:30 og fredag kl. 09:30-11:30