Utilstrækkelig information / fejlagtige oplysninger?
Kategori | Nummer | Dato | Selskab | Resultat |
---|---|---|---|---|
Utilstrækkelig information / fejlagtige oplysninger? |
2020-0232
Kontrolafgift på 100 kr. for manglende cykelbillet. Klageren er vant til at rejse med S-toget, hvor det er gratis at tage sin cykel med i toget, og han troede, at de samme regler gjaldt i metroen. Ankenævnet fandt det tilstrækkelig oplyst, at der kræves cykelbillet for at medtage en cykel i metroen. Ikke medhold |
12. marts 2021 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Utilstrækkelig information / fejlagtige oplysninger? |
2018-0001
Klageren foreviste ikke nogen billet. Klageren gjorde gældende at han foreviste en billet som var gyldig. |
20. april 2018 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Utilstrækkelig information / fejlagtige oplysninger? |
2011-0099
Ingen billet. Ombygning af billetkontor, ingen henvisning til billetautomat. Klageren medhold Afgørelse |
25. april 2017 | Arriva Tog (nu GoCollective) | Klager medhold |
Utilstrækkelig information / fejlagtige oplysninger? |
2012-0104
Klageren ville vente med at købe billet til ankomst til Nørreport Station hvor han ville undersøge, hvad en 24-timers billet kostede, da denne ikke kunne finde info på Christianshavns Station. Afgørelse |
18. september 2012 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |