Gå til sidens indhold

Information

Telefontiden er lukket fra og med fredag den 20. december 2024 indtil den 7. januar 2025

JoJo-kort

Kategori Nummer Dato Selskab Resultat
JoJo-kort 2017-0253
Fremviste Jojo-kort men kunne ikke forevise en printet billet.
19. februar 2018 Metro Service Trafikvirksomheden medhold
JoJo-kort 2017-0101
Manglende forevisning af gyldig Jojo-kort-kvittering. Således som sagen foreligger oplyst, finder ankenævnet det ikke godtgjort, at klageren i kontrolsituationen fremviste den gyldige kvittering (laddningskvitto), og at stewarden alligevel skulle have udskrevet en kontrolafgift og have noteret, at klageren ikke kunne fremvise gyldig kvittering. Baggrunden for, at klageren 11 minutter senere kunne tage et foto af kvitteringen, er ukendt.
19. september 2017 Metro Service Trafikvirksomheden medhold
JoJo-kort 2016-0143
Klageren rejste på JoJo-kort, men havde ingen JoJo-kvittering. Ikke medhold.
6. december 2016 Metro Service Trafikvirksomheden medhold
JoJo-kort 2016-0033
Kontrolafgift for manglende forevisning af JoJo-kort kvittering. Efterfølgende indsendelse ikke accepteret, da kortet er upersonligt.
14. juni 2016 Metro Service Trafikvirksomheden medhold
JoJo-kort 2014-0278
Kontrolafgift, da klageren havde tabt sit JoJo-kort, efterfølgende indsendelse ikke accepteret, da kortet er upersonligt.
4. maj 2015 Metro Service Trafikvirksomheden medhold
JoJo-kort 2014-0306
Kontrolafgift for forevisning af ugyldigt JoJo-kort, idet kvittering for betalingen manglede.
4. maj 2015 Metro Service Trafikvirksomheden medhold