Burde have billetteret på anden måde
Kategori | Nummer | Dato | Selskab | Resultat |
---|---|---|---|---|
Burde have billetteret på anden måde |
2013-0294
Den ene billetautomat var ude af drift, hvilket blev meddelt på skærmen ved betalingsforsøg. Den anden automat på perronen ca. 10 meter derfra var i drift. Klagerne steg på metroen velvidende om at de ikke havde gyldig rejsehjemmel. |
3. april 2014 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Burde have billetteret på anden måde |
2013-0362
En ud af to billetautomater funktionsdygtig på Forum Station Klageren havde mulighed for at købe billet pr. SMS eller modtage hjælp fra de gule opkaldspunkter, der er opsat ved billetautomaten. |
3. april 2014 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Burde have billetteret på anden måde |
2013-0420
Den ene af to billetautomater på Forum st. ude af drift. Klageren ikke udfoldet rimelige bestræbelser for at erhverve sig en billet. Steg på metroen selvom hun vidste, at hun ikke havde gyldig billet. |
3. april 2014 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Burde have billetteret på anden måde |
2012-0404
Automat tog kun mønter. Klageren var i besiddelse af mobiltelefon og burde have købt SMS-billet eller kontaktet kontrolrummet via det gule opkaldspunkt. |
23. april 2013 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |
Burde have billetteret på anden måde |
2012-0333
Fremlagt udskrift fra dankortsalg imødegik klagerens oplysninger. Klageren kunne have købt billet i betjent billetsalg på Nørreport Station. |
18. februar 2013 | Metro Service | Trafikvirksomheden medhold |